Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1714 to 1753 of 68982 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2000Aprender sin profesor: el Centro de Autoaprendizaje del Instituto de Estudios HispanicosGarcia Asensio, M. A.ArticleИспанский
2022AR- и VR-технологии в маркетингеРевицкая, Т. В., et alArticleРусский
2020AR-технологии как эффективный инструмент маркетингаНеусихина, В. Н., et alArticleРусский
2022Are environmentally friendly NFTS possible?Grin, K.ArticleАнглийский
2001Argentina: tendencias del desarrollo econόmico a finales del siglo XXПашкович, П., et al-Испанский
2022Aroma marketing as a way to stimulate salesMarkova, A.ArticleАнглийский
2022Art managementHoman, A.ArticleАнглийский
2023Art market as investment typeAnoshko, A., et alArticleАнглийский
2023Artificial intelligence in marketing communicationsGolovach, M., et alArticleАнглийский
2024Artificial intelligence in the banking systemDarakhovich, Y., et alArticleАнглийский
2020Artificial intelligence in the real estate marketSavinykh, V., et alArticleАнглийский
2023Artificial intelligence in the securities marketKhololovich, D., et alArticleАнглийский
2001Artificial intelligence techniques in intrusion detectionAlguliev, R. M., et alArticleАнглийский
2023Artificial intelligence – a step into progress or a potential threat?Branovitskaya, D., et alArticleАнглийский
2023Artificial intelligence: friend or enemy?Gorokhovik, K.ArticleАнглийский
2019Artistic picture of the world in Eugenia Кononenko novels: philosophical and psychological dimentions (based on the material of "Тhree Worlds" collection)Dashko, N.ArticleАнглийский
2020Aspect diachronique de l’affichage de L’OréalMihailova, P., et alArticleФранцузский
2019Les aspects extralinguistiques des emprunts lexicauxGramovich, V., et alThesisФранцузский
2021Aspects of tourism-recreational resources management in the regionGrdzelishvili, N., et alArticleАнглийский
2019Assessment of financial literacy of the population of the Republic of BelarusKasmynina, H.ArticleАнглийский
2015Assessment of sustainability at the macro levelManzhynski, S.ArticleАнглийский
2024Assessment of the potential for foreign trade cooperation of new BRICS countries (2023)Hanchar, V., et alArticleАнглийский
2023Assessment of the state and prospects of human developmentKonovalova, A., et alArticleАнглийский
2011Asymetrie entre les sexes dans l'espace socio-economiqueГрабун, А. В., et al-Французский
2012Asymmetric information on the marriage marketЖданько, Т. Э., et al-Английский
2023ATL И BTL-коммуникации в продвижении услуг организацииСушкевич, Е. А., et alArticleРусский
2012Atom for peaceМатвеева, И. А., et al-Английский
2023Attempts to bridge the development gap of various countriesStankevich, M.ArticleАнглийский
2015Attention getting devices in adverrtising: puns in American and British slogansПолубинский, П. С.ThesisАнглийский
2007Auctions, or how to make moneyon artШевченко, М. Ю., et al-Английский
2019Audit and assurance : electronic educational-methodical complex for undergraduates in the specialty 1-25 80 05 "Accounting, Analysis and Auditing"Pankov, D. A., et alLearning ObjectАнглийский
2017-10-31Audit and assurance : the higher education curriculum (training program) on an academic discipline for the specialty 1-25 81 06 «Accounting, analysis and audit»Kuhto, J. J.Learning ObjectАнглийский
2004Audit Expert. Тенденции развития систем автоматизации анализа финансово-хозяйственной деятельностиЯнусов, А. М., et al-Русский
2023Audit of settlements with buyers and customersAksenova, V., et alArticleАнглийский
2019-10-24Auditing and Assurance : the higher education curriculum (training program) on an academic discipline for the specialty 1-25 80 05 «Accounting, analysis and audit»Pankov, D. A., et alLearning ObjectАнглийский
2001Auf der suche nach der idealen fortbildung im internetМацкевич, О., et al-Немецкий
2001Auf der suche sich selbstБайгус, А. Б., et al-Немецкий
2018Augmented and virtual realities in businessGrits, K., et alArticleАнглийский
2017Augmented and virtual reality as new inspiration for marketersNegreyeva, A. A., et alThesisАнглийский
2019Ausdrucksmittel der subjektiven modalität in massenmedienMushket, D., et alThesisНемецкий

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record: