Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2016Моделирование поведения клиентов в маркетинге взаимоотношенийАкулич, И. Л.; Кудасова, Е. В.; Akulich, I. L.; Kudasova, A. V.ArticleАнглийский; Русский
2017Основные тенденции развития концепции маркетингаАкулич, И. Л.; Akulich, I. L.ArticleРусский
2016Управление каналами распределения на внешних рынкахАкулич, И. Л.; Мачалова, В. В.; Akulich, I. L.; Machalova, V. V.ArticleРусский
2019-06-28Intelligent data analysis in Markenting : the study program of higher education institutions for the academic discipline on specialties 1-26 80 05 "Marketing"Akulich, I. L.; Golik, V. S.Learning ObjectАнглийский
2016-12-30Relationship Marketing : the stud program of higher education institutions for the academic discipline on specialties 1-26 81 05 "Marketing" (the English-language Master's degree)Akulich, I. L.Learning ObjectАнглийский
2019-06-28Relationship Marketing : the study program of higher education institutions for the academic discipline on specialties 1-26 80 05 "Marketing"Akulich, I. L.; Kudasova, E. V.Learning ObjectАнглийский
2020Тенденции развития рынка образовательных услуг в Республике БеларусьАкулич, И. Л.; Скерсь, М. А.; Akulich, I. L.; Skers, M. A.ArticleРусский
2018Возобновляемая энергетика: тенденции и особенности развитияАкулич, И. Л.; Сушкевич, Е. А.; Akulich, I. L.; Sushkevich, E. A.ArticleРусский
2019Маркетинговые возможности развития санаторно-курортных услугАкулич, И. Л.; Кудасова, Е. В.; Дрожжа, Д. Д.; Akulich, I. L.; Kudasova, E. V.; Drozhzha, D. D.ArticleРусский
2017-04-26Management of marketing : the study program ofа higher education institutions for the academic discipline on specialties 1-26 81 01 «Business Administration» (the English-language master's degree)Akulich, I. L.Learning ObjectАнглийский