Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнкинович, Ю. Е.-
dc.contributor.authorAnkinovich, Yu. E.-
dc.date.accessioned2021-04-05T08:51:35Z-
dc.date.available2021-04-05T08:51:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАнкинович, Ю. Е. Функции маркетинга дорыночной стадии жизненного цикла инновации / Ю. Е. Анкинович // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2021. - № 1 - C. 48-55.ru_RU
dc.identifier.issn1026-3578-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87377-
dc.description.abstractОбоснована необходимость выделения функции маркетинга дорыночной стадии инновационного цикла. Специалисты приходят к необходимости различать маркетинговую деятельность при разработке и внедрении инноваций. Акценты в маркетинге инноваций смещаются в сторону дорыночной стадии жизненного цикла инновации, в рамках которой наиболее полно должны выполняться функции маркетинга для достижения рыночного успеха. Реализация функционала маркетинга дорыночной стадии жизненного цикла инновации будет способствовать дальнейшему инновационному развитию всех субъектов рынка инноваций.ru_RU
dc.description.abstractThe article substantiates the need to single out the marketing functionality of the pre-market stage of the innovation cycle. Specialists come to the need to distinguish marketing activities in the development and implementation of innovations. The emphasis in the marketing of innovations is shifted towards the pre-market stage of the innovation life cycle, in the framework of which marketing functions should be most fully performed to achieve market success. The implementation of the marketing functionality of premarket stage of innovation life style will contribute to further innovative development of all the subjects of innovation market.-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectдорыночная стадияru_RU
dc.subjectжизненный цикл инновацийru_RU
dc.subjectинновацииru_RU
dc.subjectинновационное развитиеru_RU
dc.subjectмаркетинг инновацийru_RU
dc.subjectlife cycle of innovationru_RU
dc.subjectinnovationru_RU
dc.subjectinnovation marketingru_RU
dc.titleФункции маркетинга дорыночной стадии жизненного цикла инновацииru_RU
dc.title.alternativeMarketing Functions of Pre-Market Stage of Innovation Life Cycleru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2021, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ankinovich_48_55.pdf233.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.