Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorInas El Saleh-
dc.contributor.authorИнас Аль-Салех-
dc.date.accessioned2020-06-23T08:41:59Z-
dc.date.available2020-06-23T08:41:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationCharacteristics of the Value of Digital Marketing: a Review of Research / Inas El Saleh // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2019. - № 2 - C. 120-125.ru_RU
dc.identifier.issn1026-3578-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83415-
dc.description.abstractThe study aims at examining the impact of internet marketing on consumer behavior. It investigates and analyzes if there are opportunities for both individual consumers and the business regarding internet marketing. The paper unearths knowledge and information relating to the relationship between how the companies market their products and services through internet marketing and how the internet marketing changes the buying behavior of the consumers. There is a positive relationship between internet marketing and consumer buying behavior. When consumers get information about the product through online means, they can then make the decision to purchase those products and services. Customers who view company products and services online can easily decide to purchase such products or services, unlike those who view them in traditional marketing platforms, such as televisions, radios, magazines and newspapers.ru_RU
dc.description.abstractЦелью исследования является изучение влияния интернет-маркетинга на поведение потребителей. Раскрывается наличие возможности получения выгод от него как для индивидуальных потребителей, так и для бизнеса в целом. В статье раскрыта сущность взаимосвязи между тем, как компании продают свои продукты и услуги через интернет-маркетинг, и как интернет-маркетинг меняет поведение потребителей. Определено, что существует положительная связь между интернет-маркетингом и по¬ведением потребителей. Когда потребители получают информацию о продукте через Интернет, они могут принять решение о покупке этих продуктов и услуг. Клиенты, которые изучают продукты и услуги компании в Интернете, могут легко принять решение о покупке таких продуктов или услуг, в отличие от тех, кто изучает их на традиционных маркетинговых платформах, таких как телевизоры, радиоприемники, журналы и газеты.-
dc.languageАнглийский-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectdigital marketingru_RU
dc.subjectmarketru_RU
dc.subjectcompanyru_RU
dc.subjectservicesru_RU
dc.subjectцифровой маркетингru_RU
dc.subjectрынокru_RU
dc.subjectкомпанияru_RU
dc.subjectсервисru_RU
dc.titleCharacteristics of the Value of Digital Marketing: a Review of Researchru_RU
dc.title.alternativeХарактеристика роли цифрового маркетинга: обзор исследованийru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2019, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Inas_El_Saleh_120_125.pdf168.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.