Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/81728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрылова, Е. Г.-
dc.date.accessioned2020-03-16T12:08:26Z-
dc.date.available2020-03-16T12:08:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/81728-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectбренд-менеджментru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectуправление брендамиru_RU
dc.subjectоценка брендовru_RU
dc.subjectbrand managementru_RU
dc.titleУправление брендами : электронный учебно-методический комплекс для магистрантов специальности 1-26 80 05 «Маркетинг»ru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Appears in Collections:Архив электронных УМК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uchebnaya_programma_2019_Upravlenie_brendami.pdf6.44 MBAdobe PDFView/Open
Upravlenie_brendami_EUMK_2020.doc
  Restricted Access
доступен в локальной сети352 kBMicrosoft WordView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.