Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 17 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2017White paper как один из эффективных инструментов на рынке B2BЗеленкова, А. Д.; Костюкевич, Е. О.; Zelenkova, A. D.; Kostyukevich, E. O.; Гуртовой, А. А.ThesisРусский
2016Аромамаркетинг как инструмент продвижения продукцииОрлова, Д. В.; Пантелеева, Ж. С.; Orlova, D. V.; Panteleeva, Zh. S.ThesisРусский
2013Wев-сайт как инструмент маркетингаШункевич, А. Г.; Шамукова, Н. В.ArticleРусский
2018Influencer marketing: modern development tendencies and challengesKorestashova, A.ArticleАнглийский
2019Marketing communication on the Belarusian marketKomalova, V.ArticleАнглийский
2019Как белорусским компаниям привлечь иностранные инвестиции. 10 маркетинговых инструментовЮницкий, В. В.ArticleРусский
2020Marketing communication as a key to success for modern businessShamich, M.ArticleАнглийский
2020Internet marketing tools for industrial enterprisesKuzmich, A.ArticleАнглийский
2017Nostalgia marketing and its influence on consumer preferenceKirik, A.ThesisАнглийский
2018Использование глубинных интервью в процессе ребрендингаТолокняник, В. В.; Евсевицкая, Е. Ю.ArticleРусский