Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 19 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2017Instagram: entertainment or a source of revenue?Lomakina, V. S.; Bondarovich, E. S.; Karlova, G. G.ThesisАнглийский
2014Современные тенденции в создании логотипов и фирменного стиляШуляк, Д. Е.; Shulyak, D. E.-Русский
2013Продвижение города Минска на основе создания его бренда на мировом рынке туристических услугАдамович, В. С.; Булгак, Т. В.; Викторова, А. С.; Фогельсон, В. А.; Шуляк, К. В.; Adamovich, V. S.; Bulgak, T. V.; Viktorova, A. S.; Fogelson, V. A.; Shulyak, K. V.; Баханович, Е. А.ArticleРусский
2004Нужен ли брэнд белорусским предприятиям?Солонович, Е. Д.; Солонович, Т. Д.; Волкова, И. Н.ArticleРусский
2018SMM as a tool for business promotionKerez, A.; Bedritskaya, L.V.ArticleАнглийский
2018Actual problems of international marketing economy of impressionsTsikhanovich, K.; Pyrko, K.; Shumskaya, N. I.ArticleАнглийский
2018Эволюция брендаБоровец, И. Н.ThesisРусский
2004A brand new imageВитушко, О. Н.; Vitushko, O. N.-Английский
2019Advertisement issues in the modern worldDanilenko, А.ArticleАнглийский
2019Shockvertising as a way to publik attentionKerez, A.ArticleАнглийский