Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 19901-19920 of 19978 (Search time: 0.016 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2025Features of doing business in IndiaRozhnova, M.; Рожнова, М. А.ArticleАнглийский
2024Содержание антоцианов во фруктово-ягодном пюре, используемом при производстве детских консервовШушко, К. Ю.ArticleРусский
2024Анализ адаптивности субъектов малого и среднего предпринимательства в регионах Республики БеларусьКорзун, И. Г.ArticleРусский
2024Оценка финансовых результатов транспортных компаний в условиях кризисаСорокина, А. В.ArticleРусский
2024Сравнительный анализ регионов на основе показателей цифровой экономикиГаврученок, К. Н.ArticleРусский
2024Блокчейн-технологии в политикеАстахов, Б. Д.ArticleРусский
2024How much money you need to be happyIgnatuyk, M.; Melnikova, A.ArticleАнглийский
2024Landscape of tuberculosis in India and RussiaAnjli SharmaArticleАнглийский
2024The impression economyBondar, D.; Derman, K.ArticleАнглийский
2024Mental accounting as a behavioral economic phenomenonAbushkevich, A.; Berashevich, E.ArticleАнглийский
2024Product competitiveness analysis as the basis of a promotion strategy using marketing communication toolsGlukhareva, M.ArticleАнглийский
2024Blended marketing: how offline and online strengthen each otherGorokhovik, K.ArticleАнглийский
2024Shock advertisingGolubtsova, N.; Bychkevich, A.ArticleАнглийский
2024Conversational marketingGrigorova, A.ArticleАнглийский
2024The global trends of fintechKozlov, I.; Shkampletova, A.ArticleАнглийский
2024Role of artificial intelligence in marketing and advertisingTrokhimovich, D.ArticleАнглийский
Results 19901-19920 of 19978 (Search time: 0.016 seconds).