Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/79769
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМогиленских, Н. П.-
dc.contributor.authorЧепик, И. Н.-
dc.date.accessioned2019-10-01T11:00:09Z-
dc.date.available2019-10-01T11:00:09Z-
dc.date.issued2019-06-28-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/79769-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.titleОсновы событийного маркетинга : учебная программа учреждения высшего образования по учебной дисциплине для специальности 1-26 80 05 «Маркетинг»ru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Appears in Collections:_Учебные программы магистратуры

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
osnovy_sobytiynogo_marketinga.pdf367.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.