Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстальцева, О. Ю.-
dc.contributor.authorOstaltseva, O. Yu.-
dc.date.accessioned2019-03-29T08:54:32Z-
dc.date.available2019-03-29T08:54:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОстальцева, О. Ю. Потребительские предпочтения и инновационные продукты питания / О. Ю. Остальцева // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2018. - № 1. - С. 61-68.ru_RU
dc.identifier.issn1026-3578-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77757-
dc.description.abstractПредставлены результаты маркетингового исследования потребительских предпочтений по отношению к группе инновационных продуктов питания, обоснованы сегменты потенциальных потребителей данной группы товаров.ru_RU
dc.description.abstractThe article presents the results of the marketing research on consumer preferences towards the group of innovative food products; segments of potential consumers of the group of products concerned are substantiated.-
dc.languageРусскийru_RU
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectпродукты питанияru_RU
dc.subjectинновацииru_RU
dc.subjectсегментru_RU
dc.subjectпотребителиru_RU
dc.subjectмаркетинговое исследованиеru_RU
dc.subjectfood productsru_RU
dc.subjectconsumersru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.titleПотребительские предпочтения и инновационные продукты питанияru_RU
dc.title.alternativeConsumer Preferences and Innovative Food Productsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2018, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ostaltseva_O.Yu._61_68.pdf4.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.