Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 16-30 из 67.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)ТипЯзык
2018Big Data as a marketing tool in the modern businessNovikava, H.; Sorokina, A.I.ArticleАнглийский
2018Augmented and virtual realities in businessGrits, K.; Bedritskaya, L.V.ArticleАнглийский
2018Modern art as an innovative team building techniqueSachkovsky, V.; Sorokina, A. I.ArticleАнглийский
2018Some opportunities for doing business in the internetOgneva, T.; Shumskaya, N. I.ArticleАнглийский
2018Writing selling texts for websites - simple technique or art?Dervoed, V.; Sorokina, A. I.ArticleАнглийский
2018Modern trends of the development of the world economyMelnik, A.; Shumskaya, N. I.ArticleАнглийский
2018The impact of terrorism on economyPochuyko, A.; Ponomarenko, V.; Makutonina, Е. U.ArticleАнглийский
2018Develоpment perpectives and problems of IT-education in BelarusHaidukova, M.; Sorokina, A. I.ArticleАнглийский
2018Actual problems of international marketing economy of impressionsTsikhanovich, K.; Pyrko, K.; Shumskaya, N. I.ArticleАнглийский
2018Trend of IT business development in BelarusZubakha, M.; Sorokina, A. I.ArticleАнглийский
2018Agile project managementKravchinskaja, M.; Sorokina, A. I.ArticleАнглийский
2018The power of words in TV- advertisingZhurba, M.; Ignatiuk, O. V.ArticleАнглийский
2018The role of national branding in shaping the country's imageZhukovets, D.ArticleАнглийский
2018Realization of sustainable development goals by the customs bodies of the Republic of BelarusZdoryk, T.; Morozova, O. V.ArticleАнглийский
2018The influence of the stereotyped thinking on the marketing policy of the companiesYermik, A.; Akhremchyk, E.; Kleiner, L. N.ArticleАнглийский
Результаты 16-30 из 67.

Результаты поиска

Сортировка

Упорядочнить

Авторы

Вывести на страницу

Просмотр