Browsing "2002" by Language

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 264  next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2002Marketing mаnаgеmеntLiverani, Prof.Dr.ThesisАнглийский
2002Прогнозирование потребностей и спроса на потребительском рынкеКаунова, Н. Л.ThesisРусский
2002Marketing organizacji non profitlwankiewicz-Rak, B.ThesisПольский
2002Real Gross Domestic Product per Capita as an indicator of dynamics of switching over from planned to market economySkards llmars; Zogla IvetaThesisАнглийский
20022002, Содержание. Теория и практика менеджмента и маркетинга-ThesisРусский
2002Marka I jez znaczenie w wyborach konsumentow oraz dzialaniach podmiotow gospodarczychWrona, S.ThesisПольский
2002Трансформация инструментов денежно-кредитной политикиЗеленкевич, М. Л.ThesisРусский
2002Колл-центры как форма прямого маркетингаСанцевич, О. Б.ThesisРусский
2002Рынок как самоорганизующаяся системаЗеньков, В. С.; Бакунчик, В. Н.; Кашникова, И. В.; Лобанок, М. А.; Левкович, А. П.ThesisРусский
2002Ценность информацииЗеньков, В. С.; Кашникова, И. В.; Козека, И. Е.; Зорина, Т. Г.ThesisРусский
20022002, Титульный лист. Теория и практика менеджмента и маркетинга-ThesisРусский
2002Decrease of Yield of grain in Latvia during the transition period from planned economy lo market economyKruze, M.ThesisАнглийский
2002Switching over period from planned to market economy characterised bу increased death ratesSkards, I.; Anspoka, M.ThesisАнглийский
2002The changes of environment of marketing in Baltic States, Belarus and Ukraine during the changing period from planned to market economySkards Ilmars; Strazdina VigaThesisАнглийский
2002Food Marketing Practice аt Latvian SchoolsMelngaile AijaThesisАнглийский
2002Call center – kommunikationszentrenReusch, Peter J.A.; Reusch, PascalThesisНемецкий
2002Orientacja marketingowa jako funkcja zarzadzania przedsiebiiorstwenStys, A.ThesisПольский
2002Формирование готовности потребителя к переменам предложения на рынкеГарлэйа Р.; Скворцова, Э.ThesisРусский
2002Международный маркетинг как основа обоснования стратегии развития альянсовНехорошева, Л. Н.; Аль-Момани, МуханнадThesisРусский
2002Совершенствование работы службы маркетинга в банкеМакаров, А. Н.ThesisРусский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1