Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/20695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГадилия, А. М.-
dc.date.accessioned2015-07-14T07:32:21Z-
dc.date.available2015-07-14T07:32:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/20695-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectкоммуникацииru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectкоммуникативные технологииru_RU
dc.subjectСМИru_RU
dc.subjectсредства массовой коммуникацииru_RU
dc.subjectпсихология толпыru_RU
dc.subjectcommunicationru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectpsychologyru_RU
dc.titleПсихология массовых коммуникаций : электронный учебно-методический комплекс для студентов специальности 1-23 01 04 "Психология"ru_RU
Appears in Collections:Архив электронных УМК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uchebnaya_programma_2019.pdf3.02 MBAdobe PDFView/Open
Kratkiy_konspekt_lektsiy.doc730 kBMicrosoft WordView/Open
EUMK_Psikhologiya_massovykh_kommunikatsiy 2020.doc885 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.