Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/18969
Title: | Бизнес-коммуникация : электронный учебно-методический комплекс для специальностей 1-25 01 03 «Мировая экономика», 1-26 02 01 «Бизнес-администрирование» |
Authors: | Новик, Т. И. |
Keywords: | деловой иностранный язык;деловая коммуникация |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Белорусский государственный экономический университет |
Language: | Русский Английский |
URI: | http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/18969 |
Appears in Collections: | Бизнес-коммуникация Бизнес-коммуникация Бизнес-коммуникация Бизнес-коммуникация Кафедра делового английского языка |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Titulnyy_list.docx | 20.56 kB | Microsoft Word XML | View/Open | |
Soderzhanie_kompleksa.docx | 17.87 kB | Microsoft Word XML | View/Open | |
Vvedenie.docx Restricted Access | доступен в локальной сети | 16.11 kB | Microsoft Word XML | View/Open Request a copy |
Uchebnaya_programma_2024.pdf | 334.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Tematika_prakticheskikh_zanyatiy.docx Restricted Access | доступен в локальной сети | 16.43 kB | Microsoft Word XML | View/Open Request a copy |
Voprosy_k_zachetu.docx Restricted Access | доступен в локальной сети | 18.62 kB | Microsoft Word XML | View/Open Request a copy |
Obraztsy_testov.docx Restricted Access | доступен в локальной сети | 29.27 kB | Microsoft Word XML | View/Open Request a copy |
Metod_rekomendatsii_po_izucheniyu_distsipliny.docx Restricted Access | доступен в локальной сети | 23.28 kB | Microsoft Word XML | View/Open Request a copy |
Metod_rekomendatsii_po_samostoyatelnoy_rabote_studentov.docx Restricted Access | доступен в локальной сети | 16.83 kB | Microsoft Word XML | View/Open Request a copy |
Spisok_rekomendovannoy_literatury.docx Restricted Access | доступен в локальной сети | 17.26 kB | Microsoft Word XML | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.