Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/11578
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемченко, Е. В.ru_RU
dc.date.accessioned2014-12-20T13:06:17Zru_RU
dc.date.accessioned2015-05-20T08:40:53Z-
dc.date.available2014-12-20T13:06:17Zru_RU
dc.date.available2015-05-20T08:40:53Z-
dc.date.issued2004ru_RU
dc.identifier.citationДемченко, Е. В. Концепция маркетинга на рынке услуг / Е. В. Демченко // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2004. - № 6. - С. 46-49.ru_RU
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/11578ru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectВнутренний маркетингru_RU
dc.subjectМаркетинг услугru_RU
dc.subjectМеждународные модели маркетинга услугru_RU
dc.subjectПотреблениеru_RU
dc.subjectРеальный сектор экономикиru_RU
dc.titleКонцепция маркетинга на рынке услугru_RU
Appears in Collections:2004, № 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demchenko E. Kontseptsiya marketinga na rynke uslug.pdf73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.