Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 16 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2017Instagram: entertainment or a source of revenue?Lomakina, V. S.; Bondarovich, E. S.; Karlova, G. G.ThesisАнглийский
2018SMM as a tool for business promotionKerez, A.; Bedritskaya, L.V.ArticleАнглийский
2022Is PWA the technology of the future?Gutovets, А.; Pustoshilo, J.; Гутовец, А. М.; Пустошило, Ю. А.ArticleАнглийский
2015The role of social media in modern businessDashuk, O.; Kardash, K.-Английский
2020Social media marketing in the world economy developmentFilippova, K.; Филиппова, К. В.ArticleАнглийский
2022Актуальность образовательных блогов в эпоху цифровизации и их продвижение в социальных сетяхКруглик, В. Д.; Свидунович, А. Д.ArticleРусский
2023Показатели оценки эффективности рекламы в инстаграмЛукашева, Д. С.; Иванова, К. С.ArticleРусский
2023Возможности рекламы в социальных сетях и их использование в деятельности организации недвижимости (на примере ООО «Авангард Недвижимость»)Ермашкевич, Е. И.ArticleРусский
2023Impact of YouTube fitness influencer on users’ intention to exerciseSatija, P.; Singh, K.ArticleАнглийский
2023Социальные медиа как инструмент продвижения организаций индустрии гостеприимстваБурак, А. В.; Бухтиярова, Е. К.ArticleРусский