Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолик, В. С.-
dc.contributor.authorПолещук, Н. А.-
dc.date.accessioned2024-09-10T08:18:08Z-
dc.date.available2024-09-10T08:18:08Z-
dc.date.issued2024-06-28-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103685-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.titleТеория маркетинга : учебная программа учреждения образования по учебной дисциплине для специальности 6-05-0412-04 «Маркетинг»ru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Appears in Collections:_Действующие программы учебных дисциплин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teoriya_marketinga_Marketing.pdf411.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.