Browsing by Type en

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 342 to 373 of 373 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2015Ethnic advertising — the factor of globalization = Этническая реклама — фактор глобализацииNesteruk, A.ThesisРусский
2017International cooperation in science and technology between Belarus and Vietnam: current situation and recommendationsNguyen Van Hong; Doan Van На; Нгуен Ван Хонг; Доан Ван ХаArticleРусский
2001А nеw international financial system?Барауля, М. Н.ThesisРусский; Английский
2015International student mobility as а factor of increasing the competitiveness of educatioпal services in the BRICS countriesЖильцова, С. В.; Zhiltsova, S. V.ThesisРусский
2007The economic cooperation between Czech Republic and Republic of BelarusПанкрутский, Н. Н.; Pankrutskiy, N. N.-Русский
2009Сколько стоят деньги?Карпач, С. В.; Долгая, Ю. А.-Русский
2009Экономическая свобода в Беларуси : неутешительно, но небезнадежноМалашина, Е. А.-Русский
2009Нестабильность малой открытой экономики : опыт ИсландииШуба, Е. Г.-Русский
2009Влияние целевых групп на развитие отелейМаркова, Н. Л.; Осущенко, А. А.-Русский
2009Продакт плейсмент : отношение в странах СНГ и за рубежомПортнов, В. И.-Русский
2009Позиционирование как базовый элемент рекламыВырвич, Н. Н.; Севрук, Е. А.-Русский
2009Рекламные приемы в современной экономической реальностиГриневская, А. С.-Русский
2009Лексические и семантико-синтаксические особенности резюмеШевченко, М. Ю.-Русский
2009Степень МВА как ключ к успеху в бизнесеНоваш, М. В.; Фурманова, А. В.-Русский
2009Знаменитости в рекламе как эффективный рекламный приемНовик, А. М.; Бендик, Н. Р.-Русский
2009Пути создания неологизмовПелешок, И. В.-Русский
2009«Савушкин продукт» : правильная стратегия ведет к успехуШамко, Т. В.-Русский
2011Management of small business enterprises in LatviaRatanova, I.-Русский
2005What to USE when the oil runs oulМетельский, М. В.; Metelskiy, M. V.-Русский
2016Successful nation branding in Turkey. Успехи национального брендинга в ТурцииВашкевич, Ю. Б.; Nezhadhossein, Н.; Vashkevich, Yu. B.ThesisРусский; Английский
2004The role of ideological motivation in modern managmentКалечиц, В. А.; Kalechits, V. A.-Русский
2009Cross-cultural behavior in business communicationSolomashenko, N. V.ThesisРусский
2009Intercultural trairung for business communicationVashkevich, O. I.ThesisРусский
2009Деловое письмо в профессионально-ориентированном обученииВасилевская, Л. И.; Vasilevskaya, L. I.ThesisРусский
2004Standadrs of livingХрапова, И. Ю.; Khrapova, I. Yu.-Русский
2004The manager's job: subjective opinions and real factsСавченкова, Е. В.; Savchenkova, E. V.-Русский
2012Globalization: threat or opportunity?Матвиенко, Е. Ф.; Matvienko, E. F.ThesisРусский
2012The UN reformТимкович, И. М.; Timkovich, I. M.ThesisРусский
2012The global economic outlookШохина, Е. Г.; Shohina, E. G.ThesisРусский
2012International cluster cooperation in Europe: the challenges of communicationВашкевич, Ю. Б.; Vashkevich, Yu. B.ThesisРусский
2011Performance of the lawyer as a mediator concerning assistance to the parties in settlement of legal disputeKindlrov, A. A.-Русский
2005Telephone communication for a businessmanЛапицкая, Т. А.; Lapitskaya, T. A.-Русский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1