Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 3007 to 3046 of 68427 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2017-04-26Game Theory in International Economics and Diplomacy : Course program for Master's Degree 1-25 81 03 “World Economy”Vashkevich, Y. B.Learning ObjectАнглийский
2017Game Theory in International Economy and Diplomacy : electronic educational-methodical complex for Master’s program 1-25 81 03 «World economy»Вашкевич, Ю. Б.; Vashkevich, Yu. B.-Русский
2021Gamification in marketingGutovets, A.; Pustoshilo, Yu.ArticleАнглийский
2020Gap between the rich and the poor in a modern worldSolonets, D.; Солонец, Д. О.ArticleАнглийский
2015GAP-анализ стратегических целей в области комплексного управления энергопотреблением предприятия овощеводства защищенного грунтаКазаков, О. А.ThesisРусский
2012Gastebetreung in hotelsМатвейчик, К. Н.-Немецкий
2022Gastronomic tourism in the development of the international tourism industryVaitovich, U.ArticleАнглийский
2010Geheimnisse des Erfolgs (wie wird man Erfolgreich)Краус, А. А.ThesisРусский
2011Gemeinschaftsuternehmen in BelarusБондаренко, М. А.-Немецкий
2015Gender diversity in company’s management as a key to enhanced performanceVolchek, A.-Английский
2012Gender inequalities in Belarus: coceptual foundations of economic, political and socio-demographic analysisRomanova, S.Article-
2001Gender policy in business or active role of women in small business management in countries of transitional economy tуреФилипович, Н. Е.; Filipovich, N. E.-Английский
2019Gender roles or socially constructedKazak, M.; Казак, М. В.ThesisАнглийский
2020Gender specifics of self-presentation of creative profession representatives on InstagramErosh, А.; Ерош, А. Ю.ArticleАнглийский
2018Generation theory as a marketing strategyBondarchuk, E.ArticleАнглийский
2019Genesis and modern theories and concepts of accounting : electronic educational-methodical complex for undergraduates in the specialty 1-25 80 05 "Accounting, Analysis and Auditing"Pankov, D. A.; Панков, Д. А.Learning ObjectАнглийский
2019-12-27Genesis and Modern Theories and Concepts of Accounting : the higher education curriculum (training program) on an academic discipline for the specialty 1-25 80 05 «Accounting, analysis and audit»Kukhto, Yu. Yu.; Zaretsky, V. O.Learning ObjectАнглийский
2001Genetically modified organisms: for and againstНикольцева, А. И.ThesisАнглийский
2001Genforschung meilenstein: die entschlusselung des menschlichen erвgutsСахарова, И. В.; Saharova, I. V.-Немецкий
2016Geographical clustering of professional skillsArakelyants, Y.; Kitik, M.-Английский
2016Geography of Great Britain = География Великобритании : электронное учебно-методическое издание для студентовАнтонович, Н. Ю.BookАнглийский
2019Geomarketing location countsBukhalovich, O.; Siskevich, N.ArticleАнглийский
2022German loanwords related to the socio-political and economic realities of post-perestroika RussiaElantseva, P.; Dovganovskaya, E.; Еланцева, П. Я.; Довгановская, Е. Ю.ArticleАнглийский
2021Geschäftstätigkeit in Norwegen und DeutschlandSergej, A.; Сергей, А. В.ArticleНемецкий
2022Geschlechtergleichheit in der deutschen sprache (am material von rechtstexten)Yarokova, A.; Ярокова, А.ArticleНемецкий
2000Gestion de l'entreprise et mondialisationGasan, E. I.; Andreenko, K. A.; Гасан, Э. И.; Андреенко, К. А.-Французский
2010Gewinne werden privatisiert, Verluste sozialisiert oder "ich dachte, wir kaufen nur ein Haus"Хропик, В. О.; Hropik, V. O.-Немецкий
2023Glimpses of Britain : учебно-методическое пособиеСолонович, Т. Ф.Learning ObjectАнглийский
2000Global and Culture-Specific Dimensions of Humor in AdvertisingZelenskaya, O. B.; Зеленская, О. Б.-Английский
2021Global brand management : electronic educational-methodical complex for specialty 1-26 80 05 «Marketing»Sushkevich, E. A.; Сушкевич, Е. А.Learning ObjectАнглийский
2021-05-04Global Brand Management : the curriculum of the educational institution of higher education in the academic discipline for the major 1-26 80 05 "Marketing"Sushkevich, E. A.Learning ObjectАнглийский
2016Global economic integration and coffee productionEgorova, H.; Kukhta, H.; Bergel, T.-Английский
2022Global economy trends: competing in a new era of globalizationSmeliakova, A.; Смелякова, А. Д.ArticleАнглийский
2020Global economy: threats and opportunities in the developmentLobanovskaya, N.ArticleАнглийский
2023Global gas market: shocks and consequences of sanctions pressure on Russia and BelarusGelokhov, V.; Гелохов, В. В.ArticleАнглийский
2021Global marketing : electronic training and metodology complex for specialty 1-26 80 05 "Marketing"Golik, V. S.; Kudasova, E. V.; Голик, В. С.; Кудасова, Е. В.Learning ObjectАнглийский
2021-05-04Global Marketing : the curriculum of the educational institution in the academic discipline for the speciality 1-26 80 05 “Marketing”Golik, V. S.; Kudasova, E. V.Learning ObjectАнглийский
2023Global retail trendsКручко, В. В.ArticleАнглийский
2021Global semiconductor market: current trendsTumor, M.ArticleАнглийский
2019Global virtual linguocultural enviromentKachanovich, V.; Качанович, В. В.ThesisАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1