Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1563 to 1582 of 36663 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2017SACU: Namibia losses and gainsKamati, J.; Vashkevich, Y.
2010Santander: resumen de resultados y perspectivasЛисовец, В. О.; Lisovets, V. O.
2015SAP CRM - эффективный инструмент развития банкаГерманович, Д. О.; Germanovich, D. O.
2015SAP for banking - современная технология управления бизнесом банкаКондратчик, Е. А.; Kondratchik, E. A.
2014SAP HANA - новые скорости обработки данных для современного бизнесаКозусёнок, Ю. Ю.; Kozusyonok, Yu. Yu.
2015SAP в Республике Беларусь : состояние, перспективы развитияСапельникова, А. В.; Sapelnikova, A. V.
2015SAP как платформа разработки балансовой модели риск-менеджмента в концепции BPMПерминова, И. Е.; Perminova, I. E.
2014SAP-мировой лидер в производстве ERP-систем и бизнес-приложенийБорисюк, А. А.; Borisyuk, A. A.
2010-04-21Scada-система как система диспетчерского управления сбора данныхКузьменкова, С. В.
2006Scientific and technical and innovation policy in the Republic of BelarusИванова, Е. М.; Сухойда, А. В.; Ivanova, E. M.; Suhoyda, A. V.
2012-11-26Self-drive holidays in Belarus - challenges and prospectsФомягина, М. М.; Fomyagina, M. M.
2013Selling: an art or a science : учебно-методическое пособие для студентовШуплякова, Л. С.; Shuplyakova, L. S.
2011Semantics of the word «slave» in the present-day contextМакаревич, С. В.; Яхьяева, Н. А.; Makarevich, S. V.; Yahyaeva, N. A.
2010-04-21Seo при разроботки сайтов в ИнтернетеСамсонова, Е. Г.
2013SEO-оптимизацияЮзвович, В. В.; Yuzvovich, V. V.
2017Services in event marketing : electronic educational-methodical complex for undergraduates for graduate programs "Event Marketing"Бондарик, Е. А.; Bondarik, E. A.
2008Seven great companies: a way to success = Семь великих компаний: путь к успеху : учебно-методическое пособие для студентовМех, Т. И.; Meh, T. I.
2017Shadow economy and the methods of its assessmentPanursky, D.; Petrenko, N.; Podolyakina, N.
2005Silicon valley, the american experience and the possibility to apply it to the belarusian sceneryМельникова, Л. М.; Melnikova, L. M.
2006Site corporatif comme un nouvel outil du marketing dans l'economie de marche du BelarusПинчук, И. Н.; Pinchuk, I. N.