Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1594 to 1613 of 41782 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2001Observing а company structureУлитенок, Л.; Ulitenok, L.-Английский
2012-11-26Official vs. personal inflation rateБичун, А. Н.; Лепешкевич, Ю. А.; Bichun, A. N.; Lepeshkevich, Yu. A.-английский
2000Offshore and its advantages over other forms of businessЛазовский, А. С.; Lazovskiy, A. S.ThesisАнглийский
2016Offshore outsourcing as one of the driving forces of globalizationNovitskaya, M.; Garin, A.; Bedritskaya, L.; Vashkevich, J.-Английский
2010-04-21OLAP-анализ средствами Microsoft ExcelЛукша, Н. Ю.-Русский
2002On content and language integrated learning in the university and common foreign language curriculum planningPovalyaev, A. A.ArticleАнглийский
2006On-line activities an alternative approach to students homeworkОршинская, Т. З.; Orshinskaya, T. Z.-Русский
2001On-line advertising: problems аnd futureЩенделова, Ю. С.ThesisАнглийский
2017-06-30On-line исследования рынков : учебная программа учреждения высшего образования по учебной дисциплине для специальности 1 - 26 81 05 «Маркетинг»Сечко, Н. Н.; Sechko, N. N.Learning ObjectРусский
2017-06-30On-line исследования рынков : учебная программа учреждения высшего образования по учебной дисциплине для специальности 1-23 01 05 «Социология»Сечко, Н. Н.; Sechko, N. N.Learning ObjectРусский
2017On-line исследования рынков : электронный учебно-методический комплекс для магистерской программы «Социология рынков и маркетинговые исследования»Сечко, Н. Н.; Sechko, N. N.Learning ObjectРусский
2017On-line исследования рынков : электронный учебно-методический комплекс для студентов ДФО специальности 1-23 05 06 "Социология"Сечко, Н. Н.; Sechko, N. N.Learning ObjectРусский
2014-04-25On-line обучениеВолчок, В. В.; Volchok, V. V.Thesis-
2012-11-26One-child country. Is China's main advantage turning into a headache?Новиков, Р. А.; Novikov, R. A.-английский
2015Online advertising: is it so effective and worth fighting for it?Banderuk, E.-Английский
2017Online shopping as the form of E-commerceМаевская, А. В.; Шуплякова, Л. С.ArticleАнглийский
2012-11-26ONLYLYON comme une reussite representative du marketing territorialКотикова, Н. П.; Kotikova, N. P.-французский
2016OPEC: new oil coalitionShashuro, A.; Bergel, T.; Vashkevich, J.-Английский
2009-05-12Opera 10 TurboМасальский, А. С.-Русский
2010-04-21Opera 10.50: Формула скоростиКатеринич, Т. В.-Русский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1