Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 4163 to 4182 of 68427 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2023On the Issue of Diminishing and Increasing ReturnsYarashevich, V.ArticleАнглийский
2022On the issue of personal data protection in ChinaZhuLing Feng; Taranova, T. S.ArticleАнглийский
2022On the Principles of Exhaustion of the Exclusive Right to a TrademarkZanko, E. S.ArticleАнглийский
2022On the way to green economy in textile industry in BelarusНовик, Е. А.; Герасимович, В. В.ArticleАнглийский
2019On the way to “green” economy: call for circularityKonchevskaya, N.; Кончевская, Н. Н.ThesisАнглийский
2006On-line activities an alternative approach to students homeworkОршинская, Т. З.; Orshinskaya, T. Z.-Русский
2001On-line advertising: problems аnd futureЩенделова, Ю. С.ThesisАнглийский
2017-06-30On-line исследования рынков : учебная программа учреждения высшего образования по учебной дисциплине для специальности 1 - 26 81 05 «Маркетинг»Сечко, Н. Н.; Sechko, N. N.Learning ObjectРусский
2017-06-30On-line исследования рынков : учебная программа учреждения высшего образования по учебной дисциплине для специальности 1-23 01 05 «Социология»Сечко, Н. Н.Learning ObjectРусский
2017On-line исследования рынков : электронный учебно-методический комплекс для магистерской программы «Социология рынков и маркетинговые исследования»Сечко, Н. Н.Learning ObjectРусский
2017On-line исследования рынков : электронный учебно-методический комплекс для студентов ДФО специальности 1-23 05 06 "Социология"Сечко, Н. Н.Learning ObjectРусский
2014-04-25On-line обучениеВолчок, В. В.; Volchok, V. V.Thesis-
2012One-child country. Is China's main advantage turning into a headache?Новиков, Р. А.-Английский
2015Online advertising: is it so effective and worth fighting for it?Banderuk, E.-Английский
2017Online shopping as the form of E-commerceМаевская, А. В.; Шуплякова, Л. С.ArticleАнглийский
2021Online vs offline advertisingZaikovskaya, A.; Kutuzova, Z.ArticleАнглийский
2019Online-Medien als globaler und kultureller raum für den Selbstausdruck der Deutschen jugendGladun, I.; Гладун, И. С.ThesisНемецкий
2012ONLYLYON comme une reussite representative du marketing territorialКотикова, Н. П.-Французский
2019Onomatopoeia in modern advertising textsBrovach, E.; Бровач, Е. В.ThesisАнглийский
2016OPEC: new oil coalitionShashuro, A.; Bergel, T.; Vashkevich, J.-Английский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1