Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1923 to 1942 of 68429 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2022Business solutions for logistics decarbonisationBelyashova, M. D.; Khveshchenko, S. A.ArticleАнглийский
2016Business statistics : electronic educational-methodical complex for Master degree program "Business Administration"Kolesnikova, I. I.; Колесникова, И. И.-Английский
2019Business Statistics using Excel : electronic educational-methodical complex for undergraduates in the specialties 1-25 80 10 “Statistics and analysis”Agabekova, N. V.Learning ObjectАнглийский
2019-12-27Business Statistics using Excel : The higher education curriculum (training program) on an academic discipline for the specialties 1-25 80 10 «Statistics and analysis»Agabekova, N. V.Learning ObjectАнглийский
2018Business tourism as the factor national economic and tourism developmentMuskaya, О. P.; Seryakova, M. A.ArticleАнглийский
2022Business traditions in JapanKorbut, A.; Корбут, А. Н.ArticleАнглийский
2010Business Vocabulary in Use = Деловая лексика на практике : учебно-методическое пособие по деловому английскому языку для студентовГладко, М. А.; Gladko, М. А.-Английский
2019-12-27Business Writing : Academic Programme for the Master’s Course for the Major in 1-26 80 03 «Business Administration»Belova, К. A.; Mashkaryova, E. O.Learning ObjectАнглийский
2019Business Writing : electronic educational-methodical complex for Master’s degree students majoring in 1-26 80 03 “Business Administration”Belova, К. A.; Mashkaryova, E. O.Learning ObjectАнглийский
2008Business-communication and modern linguisтic trendsСтепанян, Н. А.; Stepanyan, N. A.ThesisАнглийский
2019-06-28Business-Environment of Global Companies : Syllabus for Master's program Specialization 1-25 80 02 «World Economy»Pranevich, A. A.; Petrushkevich, A. N.; Vashkevich, Yu. B.; Garashenko, E. A.; Martinovich, E. A.; Muradian K. B.Learning ObjectАнглийский
2017Buzz маркетингВишневская, А. П.ArticleРусский
2015Buеn Vivir: концепция экономического развития в Боливии и ЭквадореНестерович, Д. А.; Nesterovich, D. A.ThesisРусский
2019By air or by brains: the way the neighborhood countributes to it sphere successDubovskaya, Y.; Morozova, Y.; Дубовская, Я. М.; Морозова, Ю. А.ThesisАнглийский
2002Call center – kommunikationszentrenReusch, Peter J.A.; Reusch, PascalThesisНемецкий
2009-05-12Call-центр - средство повышения качества обслуживания клиентаПетрасик, Е. Л.; Ровенко, Т. С.; Petrasik, E. L.; Rovenko, T. S.-Русский
2004CALS – технологии являются пропуском белорусских предприятий в мировое сообщество товаропроизводителейПелих, С. А.; Малеванов, И. В.ArticleРусский
2001CALS-технологии - концепция "подвижного" производстваПелих, С. А.; Гоев, А. И.ArticleРусский
2009CALS-технологии и повышение конкурентоспособности продукцииЕмельянович, И. В.-Русский
2010CALS-технологии: значимость для предприятий и опыт изучения в БГЭУИонин, В. С.; Синявская, О. А.; Гончар, А. А.; Ionin, V. S.; Sinyavskaya, O. A.; Gonchar, A. A.ThesisРусский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1