Browsing by Language ru_RU

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1011 to 1030 of 34535 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2022Dark store как новый подход к онлайн-торговлеКравченя, A. A.; Чурко, K. E.ArticleРусский
2020Data-Driven-маркетинг в принятии решенийАрхипова, Л. И.ArticleРусский
2018Digital technologies of marketing placeVlasova, N.ThesisАнглийский
2022Digital-маркетинг как фактор повышения конкурентоспособностиСечкар, Д. В.; Семенко, Л. С.; Макаревич, Д. А.ArticleРусский
2021Does the gender equality matter for the economic growth in BelarusYerafeyeva, A.ArticleАнглийский
2020E-government в Республике Беларусь и Китайской Народной Республике: предпосылки сотрудничества и перспективы развитияЧжан ХайжунArticleРусский
2016E-logisticsКарасева, А. А.ArticleРусский
2004E-mail как инструмент маркетингаБас, С. В.ThesisРусский
2017Ecologie. Problèmes de l’environnement. Protection de la nature. Vie saine – rêve ou réalité? : учебно-методическое пособие по развитию навыков устной речи на французском языке для студентовВаяхина, А. В.-Французский
2023Economy of the foreign countries : electronic educational and methodical complex for the specialty 1-25 01 03 World EconomyШаврук, Ю. А.; Ксензов, С. В.; Shavruk, J. A.; Ksenzov, S. V.Learning ObjectРусский
2002Email-маркетингЧиж, А. Н.; Туркина, Е. П.ArticleРусский
2019Email-маркетингГринько, О. И.ArticleРусский
2022ESG-инвестирование в Республике БеларусьМладенова, М. С.ArticleРусский
2022ESG-оценка компаний: актуальные тенденции и методыХоменко, Е. В.; Плесовских, Д. В.ArticleРусский
2023ESG-принцип как способ повышения инвестиционной привлекательности предприятияМазур, К. В.ArticleРусский
2023ESG-принципы в маркетингеРоговская, А. И.; Мартынюк, Д. Г.ArticleРусский
2015Especially trade and economic cooperation of the Republic of Belarus with foreign countries : electronic educational-methodical complex for Master’s program "International economic policy and transnational business"Шкутько, О. Н.; Shkutko, O. N.-Русский
2004EVC анализ - инструмент ценообразования на рынках предприятийЯнковская, Н. П.; Побединская, А. Ю.ArticleРусский
2017Event-Making Management : electronic educational-methodical complex for undergraduates for undergraduates of the specialty 1-26 81 05 "Marketing" master program "Event marketing"Могиленских, Н. П.-Русский; Английский
2021Fintech: этапы развитияКорытко, О. В.ArticleРусский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1