Browsing by Type Article

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 2809 to 2868 of 22411 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2023V Всероссийский Конгресс РестораторовМаньковская, А. Р., et alArticleРусский
2009V Международная научная конференция "Бизнес и общество"Лукин, С. В., et alArticleРусский
2020Variation of Domestic Value Added in International TradeБелоусов, А. В.ArticleАнглийский
2019VBA: циклыБриндя, А. В., et alArticleРусский
2020Venture capital funding in Belarus: prospects, obstacles, solutionsShishmintseva, A.ArticleАнглийский
2023Vergleich der innovationspolitik Deutschlands und WeissrusslandsKosilo, P., et alArticleНемецкий
2004Verrechnung der wirtschaftlichen nutzen der produktion im geschäftsbereichFilipenko, E. W., et alArticleНемецкий
2018Vertical integration in hospitality industry: problems and prospectsKozhar, S. A., et alArticleАнглийский
2016VI Межвузовская научно-практическая конференция «Юридическая клиника — школа обретения практических навыков юристов»Ивуть, Н. И., et alArticleРусский
2021Video streaming services vs. movie theatersShestsel, A., et alArticleАнглийский
2019Vietnam's higher education services exports by comsumption abroadTran Ha ChiArticleАнглийский
2021Violence domestique en tant que phénomène socio-psychologiqueZhoukova, A., et alArticleФранцузский
2021Virtual reality and agriculture: can they work together?Alishevich, A.ArticleАнглийский
2021Virtual reality in Belarusian education, a dream or reality?Yusupov, A., et alArticleАнглийский
2022Virtual tourism development as a trend during the pandemic COVID-19Sivets, A., et alArticleАнглийский
2022Virtual vs physical: what are NFTs and why are some worth millions?Grin, K., et alArticleАнглийский
2022Visual marketing as a marketing communication toolKоlоntaj, A., et alArticleАнглийский
2001VLSI Implementation of an Artificial Neural Network for a Real Time Detection ProblemKrips, M., et alArticleАнглийский
2020Voice commerce as direction for the development of world tradeSkorokhodova, D. I.ArticleАнглийский
2021Vorstellungen der belarussischen studierenden über die arbeitRosalskaja, M., et alArticleНемецкий
2023VR-suit: reality or virtuality?Lisitsyna, D., et alArticleАнглийский
2022VR/AR и экология: как предусмотреть последствия заранееГомон, В. К., et alArticleРусский
2022Wages as the main form of remuneration for workMakovskaya, A., et alArticleАнглийский
2023War as way to resolve capitalist contradictionsMasuragin, P., et alArticleАнглийский
2020Ways of attracting customers to catering establishmentsЛютова, Д. С., et alArticleАнглийский
2020Ways of optimization of warehouse equipment in special economic zone “Bremino-Orsha”Makarov, M., et alArticleАнглийский
2022Ways to improve Human Resource Management in Local self-governments of GeorgiaGrdzelishvili, N., et alArticleАнглийский
2023Ways to optimize the work of the hospitality industry in the pandemicGerasimovich, A., et alArticleАнглийский
2020Ways to raise people’s income in BelarusKrivitskaya, A.ArticleАнглийский
2022Ways tо improve the efficiency of the restaurant business organizationsПриходько, А. К., et alArticleАнглийский
2023Web-marketing in the Republic of BelarusBril, K., et alArticleАнглийский
2019Web-аналитика — эффективный инструмент совершенствования бизнес-процессов предприятияШтанюк, Н. А.ArticleРусский
2003Web-сайт предприятия как средство маркетинговых коммуникацийДроздов, Д. Н.ArticleРусский
2002WebQuest как вид самостоятельной работы студентов в ИнтернетеГридюшко, С. Е.ArticleРусский
2018Welcome to the experience economyTroiakova, A., et alArticleАнглийский
2023Weltweite bautrendsRavko, S., et alArticleНемецкий
2022Werbung für die generation ZVoitas, A., et alArticleНемецкий
2022What brands got promotion with the help of influencers?Obuhova, Y., et alArticleАнглийский
2020What changes usKerez, A.ArticleАнглийский
2020What does emotional intelligence have to do with business?Siskevich, N.ArticleАнглийский
2023What encourages a person to make purchases online?Mitskevich, J., et alArticleАнглийский
2018What foreigners think about the visa-free regime in the Republic of BelarusBayeva, V. D., et alArticleАнглийский
2018What is cryptocurrency: 21st-century nonsense — or the money of the future?Matyushonok, E. G., et alArticleАнглийский
2022What is green economy and why do we need itSupruniuk, M., et alArticleАнглийский
2021What is iBeacon and “what is it eaten with”?Medvedenko, D., et alArticleАнглийский
2022What is the metaverse and how to make money on itHaputsina, Ya.ArticleАнглийский
2022What makes university students feel mental fatigue when they use SNS?Miyazaki, R., et alArticleАнглийский
2020Who will win: economy or ecology?Demidovich, Ya.ArticleАнглийский
2022Why environmental friendliness is profitableHaputsina, Y., et alArticleАнглийский
2023Why halloween waste is the scariest monster of them all in 2022Yanush, V., et alArticleАнглийский
2019Wi-Fi advertisingDunyashenko, N., et alArticleАнглийский
2020Will English be the universal language of the future?Lapitskaya, E., et alArticleАнглийский
2020Wohnmöglichkeiten auf dem immobilienmarkt in Belarus und DeutschlandZinkevich, E., et alArticleНемецкий
2019Women and leadership in BelarusТепун, О. Н., et alArticleАнглийский
2023Women’s entrepreneurship in BelarusGusarova, M., et alArticleАнглийский
2020Word choice as the key tool to increase B2B sales volumeZhurba, M.ArticleАнглийский
2001Words of welcome from the chairman of organizing committeeMorozevitch, A. N.ArticleАнглийский
2001Words of welcome from the conference chairmanLazarev, V. G.ArticleАнглийский
2001Words of welcome from the conference chairmanKarseko, R. M.ArticleАнглийский
2019Work-life balance as an area of investment in human capitalZhurba, M.ArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record: