Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 4793 to 4807 of 69179 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2005Small business in Belarus: past and presentНовосад, Ю. С.; Novosad, Yu. S.ThesisАнглийский
2020Small Business in Lebanon: Financial AspectsHossein Karaki; Хусейн КаракиArticleАнглийский
2019Small business in the global economy : electronic educational-methodical complex for undergraduates in the specialty 1-25 80 02 «World Economy»Kuprevich, T. S.; Купревич, Т. С.Learning ObjectАнглийский
2019-06-28Small Business in the Global Economy : Syllabus for Master's program Specialization 1-25 80 02 «World Economy»Kuprevich, T. S.; Bondar, M. A.Learning ObjectАнглийский
2004Small business in the UKRudaminova, J.; Yaltuhovskaya, V. V.ArticleАнглийский
2005Small business: problems of formation and developmentSklyar, V. K.ArticleАнглийский
2001Small hotels keepingЖуковская, В.; Zhukovskaya, V.-Английский
2001Small, poor countries and natural disastersНемцова, И. В.; Nemcova, I. V.-Английский
2022Smart contracts in e-commerce became a common thingShcherbakov, I.ArticleАнглийский
2013Smart specialisation as a new concept of developing innovative regionsDerlukiewicz, N.ThesisАнглийский
2021SMART-маркетинговые коммуникации: идентификация и оценкаЖудро, Н. В.; Жудро, М. К.; Zhudro, N.; Zhudro, M.ArticleРусский
2021Smart-туризм как инновационная концепция индустрии туризмаМищенко, А. А.ArticleРусский
2013-04-25"SMARTER CITIES" - город будущегоШевчук, Я. И.-Русский
2008SMAT-технологии как инструмент идентификации кожгалантерейной продукции 156-157.Леонович, О. В.; Власова, Г. М.ThesisРусский
2018SMM as a tool for business promotionKerez, A.; Bedritskaya, L.V.ArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1